ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ




                                                                    Σκέφτηκα     

Πως είναι εύκολο να επιστρέψω   

Να αναχωρώ και να επιστρέφω

Να αναχωρώ και πάλι

Μακριά από ανθρώπους  που τσακώνονται

με τσιριχτές φωνές και θλιμμένα πρόσωπα .

Στην αρχή σκέφτηκα ,

Αν συμβεί κάτι στη διαδρομή   …….

Δεν συνέβη λοιπόν τίποτα ποτέ

Παρέμεινα εδώ να κοιτάζω από το μπαλκόνι ,

να περπατώ στους δρόμους τριγύρω , να μπλέκομαι με μια πληθώρα από μοτίβα

να  κουβαλάω την μέρα κομμάτια σε όλους τους δρόμους της πόλης  

ανάμεσα στους περαστικούς  και τα στοιχειά ,

να φυλάγομαι από τα αμάξια  , να στέκομαι μπροστά στις βιτρίνες ,  

με την ίδια πάντα διάθεση , να τεντώσω το σώμα μου ,

να απλώσω την φωνή μου .

Δες ,

 το κύμα των ανθρώπων και των αμαξιών

χώνεται μέσα στους τοίχους ,

οι στεναγμοί τους σκαρφαλώνουν ψηλά  !!!!!!!!

Λες και ότι και να συμβαίνει , δεν συμβαίνει ποτέ.   

Πίστεψε με  ,

 τα πάντα είναι ταιριαστά και  αρμονικά  δεμένα μεταξύ τους  ,

 είναι η ουσία , η καθαρότητα της πόλης  .

Σαν να δίνει λάμψη στον ουρανό

το φως της Γης .

 


Αυτη ειναι η συμμετοχή μου στη 4η Μινι σκυτάλη  της φίλης μας της Μαιρης  Μπορειτε να απολαυσετε  όλες τις υπέροχες συμμετοχες των φίλων μας  

 


Σχόλια

  1. Μια διαφορετική ματιά έχουμε εδώ, έναν ύμνο για την μεγαλούπολη. Φυσικά και αυτή είναι μια εικόνα, που ταιριάζει σε πολλούς ανθρώπους. Δεν φοβούνται όλοι την πόλη, βλέπεις. Μπορούν και βλέπουν σε αυτήν το φως της Γης.
    Ωραία γραφή, το βλέπω ως απάντηση στην δική μου εγγραφή!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου λατρεψα το δικό σου κειμενο , δεν σου κρυβω πως προβληματιστηκα και εγω γιατι νοιωθω απολυτα το Φτερουι σου , το ζηλευω . Αν καιπαιδι της πόλης εχω επιλεξει φ, εχω επιλέξει και εγω να αναχωρήσω δίχως να επιστρεψω καποια στιγμη , ως τότε ψαχνω να βρω ψήγματα ομορφίας στη μεγαλούπολη .

      Διαγραφή
  2. Ω, αισιόδοξη η ματιά σου, Κάτια μου, παρ' όλο που η φωτό έβγαζε
    το αντίστροφο! Μπράβο σου!
    Ενδιαφέρουσα η συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες διαδρομές μας ΄πήρες μαζί σου σήμερα. Αισιόδοξη ματιά μιας φώτο που εμένα μου προκάλεσε αρνητικά συναισθήματα. Μπράβο Κάτια
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αννα μου , ίσως και να ειναι ενα καινούριο αποτύπωμα μιας άλλης προσεγγισης ύστερα απο τα ύστερα της καραντίνας , σαν τα μικρά παιδια που χαρτογραφούν ενα πάρκο η΄μια παιδική χαρά πριν ξεκινήσουν το παιχνίδι τους . Αξίζουμε νομίζω πολλές ευκαιρίες .

      Διαγραφή
  4. Κάτια μου είναι πολύ αληθινοί οι στίχοι σου! Όντως υπάρχουμε και κάνουμε τις διαδρομές μας χωρίς να το συνειδητοποιούμε, και χωρίς να φαίνεται κάτι με την πρώτη ματιά από όσα.... Και νοιώθουμε την ηρεμία της πόλης, την απεραντοσύνη της ανωνυμίας και τη δύναμη της, τον μικρόκοσμο μας μέσα σε έναν μεγάλο κόσμο! Σ' ευχαριστώ μωρό μου για τη μορφή αισιοδοξίας που περνάς σαν μήνυμα αν και το κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές θα έλεγα! Υπέροχα το απέδωσες και χάθηκα στους στίχους σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστά γλυκειά μου Μαίρη , αμφιπλευρη σημασία για όλους μας , και αν και όταν συμβεί ....... Σε ευχαριστω για όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ ενδιαφέρον και γοητευτικό να βλέπει κανείς με πόσους διαφορετικούς τρόπους απλώνεται η σκέψη των φίλων κοιτάζοντας την ίδια φωτογραφία. Μου άρεσε πολύ ο δικός σου τρόπος Κάτια. Στάθηκα εντυπωσιασμένη σε φράσεις σου όπως: "Δες ,το κύμα των ανθρώπων και των αμαξιών χώνεται μέσα στους τοίχους" .
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Κάτια μου.
    Μας χρειάζεται η αισιόδοξη ματιά.
    Θέλω να βλέπω όμορφη και καθαρή την πόλη μου κι όλα να κυλούν ομαλά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε κάθε σκυτάλη Κάτια μου μου κάνει εντύπωση και με γοητεύει συγχρόνως και μένα όπως λέει και η Αννίκα πιο πάνω, πόσο διαφορετικές σκέψεις κάνουμε βλέποντας όλοι την ίδια εικόνα...αυτό για μένα είναι το πιο ενδιαφέρον...Βλέπω και την δική σου προσέγγιση, πόση ποιητική ομορφιά σου έβγαλε η εικόνα που όντως είναι ενδιαφέρουσα, διαφορετική και πολύ όμορφη μέσα από την δική σου ματιά . Αυτή είναι και η ομορφιά της σκυτάλης Κάτια μου .Τα συγχαρητήριά μου, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και καλή αντάμωση στα επόμενα δρώμενα της γειτονιάς φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για την γιορτή σου χρόνια σου πολλά να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου πολύχρονη να είσαι φιλιααα! 💐

      Διαγραφή
  9. Νομίζω δεν έχω ξανάρθει εδώ... Δεν θυμάμαι... Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου, ταυτίστηκα με το νόημα. Καλημέρα, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι γι' αυτό που έγραψες. Μία μεγαλούπολη δεν έχει μόνο αρνητικά, αλλά σίγουρα δεν ταιριάζει σε όλους.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νόστος

MY SECRET SANTA 2022

Ολιγόλεκτο , 25 λέξεις