Βαδίζω ανάποδα

 

'Ενα ποιήμα , η συμμετοχή μου στο καινουριο δρώμενο της υπέροχης Μαιρης μας 


Μια προεπιλεγμένη εικόνα και εξι λέξεις  : μυστήριο , κανάλι , ξεφάντωμα ,μάσκα ,μουσική ,ειδύλλιο.


Σκεπάστηκα με πέπλα επτά .

Το πράσινο , το γρανιτένιο ροζ της μουσικής 

το κίτρινο της σκιάς ,εκέινο του χιονιού 

το σμαραγδι του ξεφαντώματος , εκέινο της βερυκοκιάς 

και τελευταίο το μαυρο του μυστηριού .

Επτά πέπλα ,

για να με ξεσκεπάσεις επτά φορές .

Μυρώθηκα με μύρα επτά ,

για να με μυρίσεις επτά φορές .

Το βράδυ δέχεται τη μυρωδιά του καναλιού 

και εσυ επιστρέφεις μελαγχολικός στο ειδύλλιο μας .

Αγάπησε με ,

Ψιθυρισε μου ποια είμαι .

Μαγεψέ με , με την ιδια μου την ομορφιά .

Ως και οι μάσκες δεν αντιστέκονται πολύ απόψε ......

Να ζω ήθελα αποκοιμισμένη 

μες στο γλυκό σου ψίθυρο .

Δεν απομένει παρά να ξημερώσει .

ο ήλιος θα αρπάξει την πόλη , 

ένα , ένα θα λυθουν τα μυστήρια 

και εγώ θα βαδίζω αντίθετα στον ήλιο

ανάμεσα στα δένδρα  .

Ευχαριστώ  όλους τους φίλους και τις φίλες που ψήφισαν το ποίημα μου 

Νικητής ο φιλος μας ο Γιάννης  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νόστος

Ολιγόλεκτο , 25 λέξεις

Ο Καμβάς