MY SECRET SANTA 2022

 Πέρασε μια ολοκληρη χρονιά , το 2022 , μια περίεργη χρονιά γεμάτη πολλά συναισθήματα . 

 'Εκρυψε βαθιά μέσα της πολλές αλήθειες , χαρές ,  αισιοδοξία , ελπίδα και ευτυχία .

Χρειάστηκε να ανακαλύψουμε  νέες δυναμεις , νέες αντοχές , να ξεπεράσουμε τα ορια της υπομονής μας να αναμετρηθούμε   με τους χειρότερους μας φόβους . 

Είμαι πραγματικά πολυ ευγνώμων για όλα όσα ζήσαμε σαν οικογένειακαι και  ιδιαίτερα γιατί φτάσαμε να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα όλοι μαζί !!!  

Που Χριστούγεννα σημαίνει  αγάπη , νοιάξιμο , προσφορά , χαρά . Που Χριστούγεννα  σημαίνει μυστική ανταλλαγή δώρων , my Secret Santa της λατρεμενης  μας Μαριλένας 



Γέμισα δώρα λοιπόν απο τον φετεινο μου Αγιο Βασιλη που δεν ηταν άλλος  απο την Μαρια μας   


Θαυμάστε τα υπέροχα χριστουγεννιατικα κουτάκια της στολισμένα με χειροποιητα καλουδια , αστεράκια , καμπανάκια που τα εκαναν ακομα πιο γιορτινα , γεμισμενα με υπέροχα σοκολατάκια . Και ενα ακομη λίγο πιο μεγάλο απο τα άλλα κατακόκκινο που έκρυβε μέσα του ένα υπεροχο κατακόκκινο  χριστουγεννιάτικο κερί . Το κεράκι συνεχίζω να το αναβω ακόμη και τώρα που ξεστολισαμε . Ενα μεγάλο ευχαριστώ Μαρία μου  , για όλη την μαγεία που μου χάρισεσ τα φετινά Χριστούγεννα ,



Την ίδια μέρα με τα δώρα της Μαριας μας εφτασε και το δώρο της Μαριλένας μας  για την φετεινή συμμετοχή στο διαγωνισμό .  Μαριλένα μου , ξεχωριστή ποσο με συγκινείς καθε φορα !!!!




 Κορίτσια μου αγαπημένα , σας εύχομαι απο καρδιάς  , αυτή τη χρονιά που ανέτειλε να  είναι η καλλίτερη , γεμάτη , υγεία , καλοσύνη , αλήθεια και αγάπη γιατί το αξίζετε .   


        ευχαριστώ για όλα 

                Κάτια 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νόστος

Ο Καμβάς